placlaCo je vlastně  PLACLA.cz ?

Pod tímto názvem se skrývá unikátní projekt na podporu reklamy na Internetu. Zkratka PLACLA.cz znamená placené články,  a je prostředníkem mezi  zájemci o internetovou reklamu a blogery.  Tato webová služba nabízí inzerentům (firmám, podnikatelům,  zájemcům o reklamu),  kteří potřebují zviditelnit ať už své e-shopy, konkrétní produkty či služby nebo projekty formou originálních článků na vhodných blozích.  Výběr blogů a obsah článků mají inzerenti plně pod svou kontrolou. K požadovanému tématu, článku  si inzerenti mohou vybrat například tématicky  odpovídající blog pro jejich reklamu.

V současné době mají inzerenti na výběr již téměř z 300 blogů pro uveřejnění své reklamy, propagačního článku. Součástí takovýchto článků jsou zpětné odkazy, které při zaujetí čtenáře vedou na stránky, web inzerenta a tak směřují k vyšší návštěvnosti, zakoupení produktu či nabízené služby.  Těmito originálními články tak získává inzerent více návštěvníků stránek či nových zákazníků. Články navíc působí dobrým dojmem, potenciální zákazník se doví o produktech či službách spousty zajímavých informací výstižnou formou, a tak má tato forma reklamy vyšší hodnotu než pouhý odkaz či banner.

Rozhraní PLACLA.cz je velmi dobře pochopitelné. Pracovat s ním, zadávat požadavky k článkům je jednoduché, přehledné a  časově nenáročné. Pro jednotlivou kampaň na daný produkt či službu je výhodné, doporučuje se, stanovit cenu nad 200 Kč a nechat si napsat alespoň 20 článků. Tato cena pro blogery s blogy s vysokou návštěvnosti je zajímavá a motivující k napsání kvalitního článku, pro inzerenty není vysokým výdajem v poměru k výsledku, přínosu reklamy.

PLACLA.cz je úspěšně zaběhnutý propagační nástroj pro propagaci na Internetu. Měřit konverze z blogů se dá pomocí měřících systému např. Google Analytics, a tak si vybrat nejvhodnější blogy, pro co nejvyšší úspěšnost zobrazování. Aneb, kdo by nechtěl být první ve vyhledávačích.